Webb-tv sändningen som försvann

Jag är så jävla förbannad och besviken över att jag missade dagens höjdpunkt där IFK gästade Aranäs på bortaplan i Kungsbacka. Hade funderat på att åka med och kolla på matchen på plats men så såg jag att matchen skulle webb-tv sändas och tänkte då att jag kunde lika gärna se på matchen via nätet denna gång. MEN så blev det inte!

Exakt 30 minuter före matchen försvinner länken hos livehandboll.se där man kan se matchen och jag undrar först om det är ett förtidigt april-skämt. Allt eftersom tiden går inser jag har helvetet är ett faktum. Det blir ingen direktsänd match utan jag får följa matchen via heh.nu:s urusla hemsida som uppdateras när det behagar. Några timmar senare och några djupa märken i köksbordet rikare har IFK tillslut vunnit, vad som jag förstår, en onödigt jämn match med 33-32. Men två nya poäng var väldigt viktigt och tack vare Sävehofs minst sagt sena kvittering (59.59) till 27-27 har IFK fortfarande chansen att nå fjärdeplatsen i tabellen inför den sista omgången.

Dagens hatobjekt: Magnus Grahn, handbollsexpert på SVT och marknadsansvarig för Sports Ground AB som ansvarar för webb-tv sändningarna. Han lyckades i alla fall förstöra min kväll fullständigt genom att han och hans medarbetare lade ner handbollssändningen mellan Aranäs och IFK. Sen kan han sitta och snacka skit om IFK-spelare i direktsänd TV när det behagar. Han borde skämas över vilken usel människa han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0